NL:

Heb je een vraag? Dan heb je grote kans dat hij hieronder staat...

 

  • Hoe kan ik bestellen?
    • Bestellen kan via twee manieren. Online via de webshop (www.madress.nl) of via onze winkel die gevestigd is in Amsterdam.
      Het volledige adres is: IJburglaan 1495, 1087 KM Amsterdam.
      Het is wel noodzakelijk om een afspraak te maken. Dat kan via info@madress.nl of stuur een Whatsppje naar 06-82627152.


  • Wat zijn de levertijden?
    • Bestellingen in Nederland, die op werkdagen vóór 15:00 uur worden besteld, worden dezelfde dag nog verstuurd. Meestal heb je je pakketje dan de volgende werkdag binnen. Buiten Nederland is de levertijd 3-4 werkdagen.

  • Is het mogelijk om de jurken in een showroom te bekijken?
    • Het is - op afspraak - mogelijk om onze jurken in onze winkel te bekijken.

  • Wat zijn de verzendkosten?
    • Nederland: € 6,75
    • Europa: € 12
    • Frankrijk: € 14
    • Overige: € 26

  • Wat gebeurt er als ik besteld heb?
    • Dan gaan we jouw pakketje direct met liefde klaarmaken voor verzending, zodat je snel kunt shinen in je nieuwe jurk! Uiteraard ontvang je van ons een bestelbevestiging en kun je je levering op de voet volgen.

  • Binnen hoeveel dagen kan ik mijn product retourneren, en krijg ik m'n geld terug?
    • Bij MA Dress kun je enkel een jurk ruilen voor een andere jurk, of kiezen voor een voucher. Ruilen kan binnen 7 dagen, indien het product ongedragen, ongewassen, onbeschadigd is en het label nog vastzit aan de jurk. Retourneren kan naar:

      MA Dress

      IJburglaan 1495
      1087 KM Amsterdam

      Na 7 dagen is het helaas onmogelijk om je product retour te nemen.


  • Wie betaalt de kosten bij een retourzending?
    • Helaas zijn deze kosten voor jouw rekening. Uiteraard kun je het product ook bij ons in de winkel afgeven of omruilen.

  • Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
    • Dat kan zeker. Tijdens het bestelproces kun je een bezorgadres aangeven.

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
    • Je bent van harte welkom om je bestelling bij ons op te halen. Neem hiervoor contact op om een afspraak te maken.

  • Moet ik een account aanmaken bij het bestellen?
    • Niets moet, alles mag. Je kunt gerust bestellen zonder account, maar als je op de hoogte wil blijven van onze nieuwe collectie's, sales en nieuws, dan is het handig om een account aan te maken.

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    • Je kunt op verschillende manieren bij ons betalen. Online kan er betaald worden via:
      • Klarna pay later
      • iDeal
      • Creditcard
      • Bankoverschrijving
      • Paypal
      • ING Homepay 
      • Belfius
      • Bancontact
    • In onze winkel kun je pinnen of contant betalen.

  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
    • Let's sociale! Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen:
      • Modern whatsappen: 06-82627152
      • Mailen: info@madress.nl
      • Instagram DM: madress.nl
      • Website: via de contactpagina

Staat je vraag hier toch niet tussen?
Neem dan contact met ons op, zodat we je alsnog kunnen helpen.

TEAM MA DRESS

 

ENG:

Do you have a question? Then you have a good chance that he is below...

How can I place an order?

  • You can order in two ways. Online via the webshop www.madress.nl or via our store located in Amsterdam. The full address is: IJburglaan 1495, 1087 KM Amsterdam. It is necessary to make an appointment. You can do this via info@madress.nl or send a Whatsapp to 06-82627152.

What are the delivery times?

  • Orders in the Netherlands, which are placed on working days before 3:00 PM, will be shipped the same day. Usually you will receive your package the next working day. Outside the Netherlands the delivery time is 3-4 working days.

Is it possible to view the dresses in a showroom?

  • It is - by appointment - possible to view our dresses in our shop.

What are the shipping costs?

  • The Netherlands: €6.75
  • Europe: €12
  • France: €14
  • Other: €26

What happens when I have ordered?

Then we will immediately prepare your package for shipment with love, so that you can quickly shine in your new dress! Of course you will receive an order confirmation from us and you can track your delivery closely.

Within how many days can I return my product, and will I get my money back?

  • At MA Dress you can only exchange a dress for another dress, or opt for a voucher. Exchange is possible within 7 days, if the product is unworn, unwashed, undamaged and the label is still attached to the dress.  
    Returns can be made to: MA Dress IJburglaan 1495 1087 km Amsterdam. After 7 days it is unfortunately impossible to return your product.

Who pays the costs for a return shipment?

  • Unfortunately, these costs are for your account. Of course you can also hand in or exchange the product at our store.

Can I have my order delivered to a different address?

  • That is certainly possible. You can indicate a delivery address during the ordering process.

Can I also pick up my order?

  • You are very welcome to collect your order from us. Please contact us to make an appointment.

Do I have to create an account when ordering?

  • Nothing must, everything is allowed. You can order without an account, but if you want to stay informed about our new collections, sales and news, it is useful to create an account.

What payment options are there?

  • You can pay with us in different ways. You can pay online via:
    • Klarna pay later
    • iDeal
    • Creditcard
    • Bank transfer
    • Paypal
    • ING Homepay
    • Belfius Ban contact

In our store you can pay by card or cash.

How can I contact you?

Let's Social! You can contact us in several ways:

  • Whatsapp: 06-82627152
  • Email: info@madress.nl
  • Instagram DM: madress.nl
  • Website: via the contact page

See you soon at MA Dress!

© 2022 MA Dress | Algemene voorwaarden | Betalen | Retourneren & ruilen | Klantenservice